ett trött inlägg....


Hellu...

Jag är tok-trött, seg, tänker för jävla mycket på sånt som jag bara borde skita i och jag har konstigt ont i magen!

Men meningen är inte att klaga... (fast det här är ju min blogg så jag får klaga så mycket jag vill..Mahaha)
aja... nu går jag vidare...

Nu är jag så trött att jag inte ens kom ihåg vad jag tänkte skriva... haha illa xp

Men jag och Anna, Frida och Angelika var och provade på dans i går på en ny dansstudio som öppnat i stan. Nu ska jag försöka förklara vad för dans vi dansa...
Namnet börjar på F... (sen är resten av bokstäverna suddiga i min hjärna just nu) ja men nu till dansen, Den var typ som... en musikvideo...lite sexigare än disco, mer atityd (typ kaxig bitch atityd) ;p
Det var väääldigt kul :D måste jag säga...så jag funderar allvarligt på att börja dansa igen (jag har faktiskt dansat lite disco och hiphop förut) Ska bara övertyga min lilla mamma om att det är jättebra att ge mig pengar...att jag väärkligen vill dansa (för det vill jag) och att det är bra träning! så fortsättningen följer på den fronten...

Senare så skulle vi gå hem till Anna :)
Vi gick igen om en läskig våldtäckts-park (eller det var jag som sa att det var det) höhö borde inte "skämta" om det men aja... Det man inte pratar om blir bara mer jobbigt och skrämmande.
Det dök upp lite folk hos Anna sen... Philip, Petter (och hans 4 getter...höhö) Sara och Christoffer kom också förbi en stund :p Det var najs! sen blev det lite mindre najs... jag blev knäad i huvudet av Philip...så kan det gå när man kittlar nån som är väldigt kittlig xp Anna blev typ också misshadlad (nej jag är inte helt seriös!)...men vi överlevde! Sen kollade vi dansfilmer. Sen ville jag bara sova! (hade varit uppe sen kl 05:40) så framot ett på natten så var jag aaas trött... men det blev inte mycket sömn :( Att dela säng kan funka jättebra ibland...men inte med vissa (när man sover SKA man ligga still...ja iaf innan man somnar!!) Så där är orsaken till att jag är trött nu!

aa... så vare i stort sätt.


Trött tjej!

Det var nog allt för nu! förästen om det var fler stavfel än vanligt så vet ni varför!


byeee





Ps. Jag ger inte upp... det känns bara en aning hopplöst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0