Vad en låt kan göra...



Jag vet att det är en låt om ett tv-spel....

men jag har lyssnat på den säkert 100 gånger snart. Den är så fin och jag kan inte sluta tänka på hur mycket jag saknar att verkligen gilla nån så mycket så att det gör ont. Att man inte vill vara någon annanstan än just där den personen är. Att det ända som verkligen betyder något är att man är tillsammans och har varandra.
Det låter så mysigt och det är det ända jag vill ha just nu... Synd att det inte går att önska sig det i födelsedagspresent... det är inte så lätt, fast jag är ju rätt bra på att göra saker mer komplicerat än vad saker egentligen är.

Tänk vad låtar kan få en å tänka.

fast det är ju klart det finns bra saker med att vara själv också... det är bara det att jag är så trött på det.


Photofiltre =) bilden borde vara större...aja gick inte å få till det.


// LajsA


ps. låten heter Mario Kart - Love song.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0