eh hur tänkte jag då?


Tjooo ;)

Igår rensade jag lite bland alla mina bilder på datan... och vissa bilder är ju mer knäppa än andra.
tänkte visa några...


eh ...aa det detta är jag, jag vette fan hur jag hamna där... haha ville pussas med kameran?


Det bor en zombie inom oss alla... hahah!


När tog jag kort på en macka?...för visst är det en macka xD


This is a.... ANANASFRILLA!! xD


En ekorre kan vara skrämmande xp Så kan det se ut när jag besöker en leksaksaffär -__-


Hahah.. bilden är från i sommras... Jag ser ut sen en galen frihetsgudinna!
(idas Halsband är det nog jag har på huvudet) x)

Jadu... vad ska man säga... vissa stunder är man bra på kort å andra...inte xp
Hittade jätte många andra... med olika folk på..men tänker inte lägga ut dom förens dom godkänt det :)

Nu måste jag fixa mig i ordning, sen drar jag mot skogen!!

see yah!

// LajsA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0