Fredag!


Tjeeenaa Tjeenaa blogeeen ;)

Det är fredag!!
Skriver live från skogeeen... eh aa är hos pappa med andra ord!

Den här veckan har varit väldigt kul (för det mesta) 
Jag har dansat två gånger och jag vill börja dansa!! :D
Jag har sovit hos Anna :)
Jag har ätit tårta (två gånger om jag tänker efter) xp

och så var jag på gymmet idag! (dagens bästa beslut)

Skulle vara helt underbart fantastiskt kul om jag fick börja dansa!! Måste övertala mina föräldrar ;) för då blir det dans två gånger i veckan och sen gym två gånger. Äntligen så händer det nått mer i mitt liv orkar inte sitta hemma och nörda data varje dag, vill hitta på massa saker och dans är kul... och speciellt när man dansar med underbara människor ♥ ^^,

Nu ska jag snart kolla film!! sen måste jag sova! är en stor dag imorgon (eller aa jag har ett uppdrag..hehe LajsA goes FBI agent) ;p nerrå skriver mer om det imorgon!


hihihwhhiiii Glad tjej! ^^,




Byeeee





åååh vågar inte hoppas.... men just nu gör jag det!







Kommentarer
Postat av: Sara

vad är det för srott som händer i dag? :)

2010-01-30 @ 10:30:03
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0