Fredag!


GoooMooorgon!!!

Huset är alldeles tyst... Jag är helt ensam hemma, det är sååå härligt, fast helt tyst är det inte...Mtv är på i vardagsrummet! det är grejer det, då och då kan jag gå in där å bara få för mig att dansa! haha ;) hoppas grannarna mittemot jobbar eller nått...höhö nerrå tror faktiskt inte att dom ser och om dom nu skulle göra det så BJUDER JAG PÅ DET!! ;D jag menar jag bor ju här så jag får väll göra vad jag vill! dom behöver inte titta...Mahaha!

Planerna för idag ser väll ut som så...

jag ska packa, för det är en underbar fredag då jag ger mig ut i skogen till min kära papi! Träna hade jag tänkt hinna med innan jag åker. Men det är långt kvar så jag har massa tid!

Juste igår kom mamma in i mitt rum... han gav mig ett uppdrag... det uppdraget var att skriva ner vad jag önskar mig...höhö Jag fyller år om...eh 10 DAGAR!!! oh coolt, så det måste jag klura på...vad jag önskar mig... En stor fet ferrari, ett stort hus vid vattnet... en stor pool och en badanka! hehe näe måste nog tänka mer realistiskt... badankan kan jag ju önska mig iallafall x) fast utan pool så vill jag inte ha den... haha nej nu ska jag börja tänka på vad jag verkligen önskar mig!

ååh det är en bra låt i vardagsrummet!!

Tjaråå! ;)


// LajsA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0