johan Falk.


Tjenare Tjenare å godmorgon!

Jag har äntligen lyckats komma upp innan elva :) vaknade ca fem över tio.. av mig själv måste jag tillägga! Så det tyckte jag var bra... hade jag sovit längre så kommer jag aldrig somna ikväll och då kommer jag inte ta mig till skolan imorgon och det får ju bara inte hända!

Jag kollade på Johan Falk igår, det blev den iallafall och den var faktiskt inte så dålig tyckte jag, men det beror nog på att jag är ett Beck freak så jag gillar dom flesta sånna serier, så Wallander tycker jag också kan vara bra x) Så så är det med det, men gillar man Beck och Wallander så är Johan Falk ett tips till er ;)


Filmen får godkänt av mig! ;)

Har huset för mig själv och har Mtv på i vardagsrummet, ska snart fixa med lite saker och sen ska jag träna lite också tänkte jag :)

Lite mer senare så blire bilder från helgen! :)

// LajsA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0