just på kvällen....


Hur kommer det sig att mina tankar alltid blir som jobbigast och krånliga på kvällen? tänker på så mycket...
antagligen så är det för att jag stannar upp...sitter och gör inget speciellt, då kommer tankarna krypande. Jag vill inte tänka så mycket, jag vill inte tvivla, jag vill inte tro på vissa saker. Jag önskar att jag kunde stänga av det för en stund och bara få vara utan att tänka på sånt som jag ändå inte kan göra något åt... eller till viss del så kan jag väll göra något... man kan alltid påverka på något sätt, men det är inte alltid lätt och det känns inte som om jag kan göra något alls. Bara genom att jag säger så så känns det meningslöst... men det är inte så jag vill tänka!

Jag vill göra något åt det... men jag vet bara inte hur. Jag antar att det är det som är grejen, så fort man inte vet vad man ska göra så känns allt hopplöst men jag menar tillslut så borde det väll dyka upp något...eller jag vet inte... Men det är det jag hoppas på. Det måste finnas uppförsbackar för att det ska finnas nedförbackar, det måste finnas otur för att det ska finnas tur, ibland måste man vara ledsen för att sen kunna vara glad...
Men när man väl är där famför uppförsbacken och man kan inte precis säga att man har tur och man känner sig ledsen... då tänker man inte så, då vill man att det ska bli bra nu!

Men inerstinne så litar jag på mitt motto... Det fixar sig!


LajsA.


(ingen kommer antagligen fatta någonting alls... men så får det vara... jag måste skriva av mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0