LajsA vill ha!


Jag brukar inte lägga upp mode å såna saker..men nu blire typ det ;)
I veckan så har jag gått lite på stan... men just nu så har jag inte så mycket pengar -__-
Men nu sitter jag och funderar på vad jag skulle vilja köpa :) ( om jag hade haft pengar)

Lajsa want´s this!!



♦Jag vill köpa fler träninsskläder! å den rosa toppen såg jag idag, den var jättehärlig!
♦ En adidas tröja tycker jag kan vara as snyggt... vet inte vilken färg jag skulle vilja ha x)
♦ GRÖNA!!! Converse, det är min nya kärlek... Svart kan bli lite tråkigt (även om det är snyggt) men grönt kan man ha till allt typ + att dom är lite anorlunda! ;)
♦ Fler Armband är nått jag verkligen vill ha, älskar det!
♦ Ljusa jeans leggings, I like it!
♦ å såndär spray man sprayar innan man plattar håret så att det inte slits så mycket! I need!

VILL KÖPAA!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0