Look at the hair!



Godafton ;)


Jag har märkt en sak... hur fort mitt hår växer, jag vet inte om det är "normalt" eller om det växer fortare än "normalt"... men hur som helst jag tycker att det är rätt coolt!

Kolla in det här bara! ;)


Bilden till vänster är tagen på skolavslutningen i sommras (i juni) Den till höger är tagen för några dagar sen!

Det har vuxit en del!! och tänk bara hur det kommer vara nu till sommaren!! :O =)
LajsA is going to have loooong haiiiir!! and I like it ;)

Snart ska jag faktiskt sova... känner att jag inte ska sova så länge imorgon, så då är det bäst att inte vara upp allt för länge.

Ha det best poniiiheest x)

// LajsA




Kommentarer
Postat av: Nicha

Tänk dig mig då, jag har klippt mig en gång efter examen också :O

2010-01-17 @ 00:09:46
URL: http://lordnicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0