ordning & reda...blir det pengar på fredag?


tjeeeenaa blooogeen!

Idag så har det varit en ganska vanlig dag, skola å lite sånt :)

kl 18:00 så var jag på gymmet för att träffa en kille som skulle visa mig lite i gymmet och göra upp ett schema typ ;) det gick jättebra! jag känner mig pepp på det här nu! Så jag ska börja lägga upp dagar å lite sånt nu fram över så jag får någon ordning på mitt liv. måste också tänka lite på hur jag ska lägga upp plugg å sånt... känns inte som om jag har pluggat så mycket på vissa saker som tex sv-uppsatsen. Men snart blir det lite mer ordning på det också.


Bjuder på en snögg bild x)

Nu tänker jag ringa till min underbara mormor, för att det är så kul att prata med henne :)

Byee blooogeen ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0