shopping & första dagen


Hellu

Jag är väldigt trött just nu, tänkte skriva något kul... men fantasin är inte här... så synd.

Idag var det första dagen på skolan efter jullovet, hade handledning, stort fett hål med massa timmar att göra något med. Jag och några kompisar drev runt på stan och kollade lite på rean som fortfarande håller på. Jag hittade leggings och en tröja... När jag sen skulle betala så gick det inte med kortet, så jag begav mig till bankomaten... det visade sig att jag inte hade så mycket på kortet -__- Det var ju kul...
Fick lägga undan kläderna, även fast hon sa att men inte fick göra så med rea kläderna. Så tack tjejen i kassan för det! :)
Sen så var det svenska och engelska, det gick bra och kände faktiskt att det var en schysst start på vårterminen.

Det bästa med den här veckan är att vi har samma schema som innan lovet så dom kurser som jag har avslutat, då är jag ledig! :D 

Nu ska jag mysa i soffan å kolla tv!

// LajsA



Kommentarer
Postat av: simone

Hey tjejen! vad har du för dig?

2010-01-13 @ 12:20:13
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0