Söndag! imorgon...det är helt galet!


Gokväll Gokväll ;)

Idag har jag faktiskt hunnit med rätt mycket! Detta har jag gjort...

♦ Vaknat 10 (så jag har alltså inte sovit bort dagen, för engångskull)
♦ Hjälp mamma att laga lasange (eller aa jag provsmakade) xp
♦ Tränat :D
♦ Dansat x)
♦ Åkt och hälsat på pappa :) och hämtat lillasyster.
♦ bytt lakan (intesse-smufen hoppar av glädje) xp
♦ Fått godis av mamma ^^,
♦ Duschat, gjort hårinpackning m.m

Det är i stort sätt det jag gjort :) Nu kollar jag på en annan del av köping. dom är så härliga ;)

Snart är det film-tajm å godis! me like

Imorgon är det min dag... JAG FYLLER 17 JÄVLA ÅR oh my god! Jag börjar bli gammal! haha xD
det som är lite coolt är att det värkligen är min dag... för jag föddes på en måndag... är inte det coolt så säg ;)


Bjuder på en gaaalen bild på miig!! men det är ju rätt galet 17 år!!


ha det bäst!!

// LajsA


Kommentarer
Postat av: simone

Vilken söt bild :)

2010-01-18 @ 14:41:09
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0