träning & lite bilder från igår.


Tjeeenaa bloggeen!

Jag har precis kommit hem från gymmet (eller typ var några min sen) Det gick bra :) fick ju ett litet träningspass som instruktör-killen visade mig i torsdags, så nu ska jag följa det och det var precis det jag gjorde idag!
Det var härligt att komma i väg och träna istället för att sova bort hela dagen, jag orkar inte känna mig seg så det här var perfekt. Känns bra att ändra på lite vanor, det är tråkigt att alltid göra samma och nu ska det  bli ändring!

Hell yeah, just do it!


Kan bjuda på lite bilder jag tog i går med my new cam ;)









höhö så kan det se ut ;) Förästen så gillar jag min cam... (fast det kanske märks) xp

Nu är det STÄÄÄÄD-TIME!!

Byee Byee!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0