HAHA!!

hahahah xD jag döör

Min lillebors kompis Kristoffer... är helt otrolig, funderar på att göra en dokumentär om honom x)

Kristoffer sitter på en stor kudde på golvet...

Kristoffer: Andeers (min pappa) Vad är det häääär!!
Pappa: Ja...det är en kudde man kan sitta och meditera på *visar att man sitta på knäna*
Kristoffer: Meeeen vaddå ska man sitta här och tänka på ingenting och typ BRYTA benen!
Pappa: Men du.... du ska lära dig och slappna av...
Kristoffer: Då kan jag ju lägga min i ett badkar...fast jag har ju inget.. då blir det ju svårt, men ni har ju ett!! fast det är ju i källaren och det är ju inte så fresht Fast om jag ligger där då kanske det dyker upp massa tyska soldater...

Jag avbryter... 

Vadå ska dom tvätta eller? (badkaret står i tvättstugan) *dör av garv* 

Kristoffer: jag ve inte... men om dom kommer så blir det jätteläskigt, dom kanske låser dörren sen kanske hantaget ramlar av och sen kanske dom släcker lampan för att göra det ännu läskigare... och ni vet det brukar va när jag är nere i en källare på bygdegården...jag kan inte vara där länge alls för jag tror att dom ska dyka upp... Jag Har nog sätt för många tyska filmer..

Han pratar i 120 km i timmen xp

(låter dock inte lika kul när jag berättar det)

En annan sak han har sakt är...

Jag satt i köket och gjorde min religions läxa om hinduismen och olika indiska gudar... Kristoffer kommer in i köket...

Kristoffer: Vad gör du?
Jag: religion... *bryddee mig inte om han*
Kristoffer: Det har jag också haft... Det är ju om jesus å han gud eller är det inte det?
Jag: mm det är det... Pappa vad vet du om Kali (en indisk gud)
Pappa: inte så mycket...men står det inte i boken?
Kristoffer: Kali?.... men bor inte han i Alsen? (grannbyn)

HAHAHAH jag dog av garv då också! xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0