eh.... "kuddfodral"


Trött tjej söker kudde... eller rättare sagt rätt "kuddfodral" (??) så att det matchar täcket, det är viktigare än vad man kan tro... Visst jag ska ju bara sova men lite snyggt ska det väll får vara... Men inte idag då matchar inte kudden täcket. Fast kudden är ju som den ska så sova kan jag nog ändå ;) En annan sak som har med sängkläder att göra som jag inte gillar är.... När lakanet är skrynkligt eller alltså knölat till sig, lakanet ska vara rakt å fint... hahaha lite liiite weird men så är det ;p

Så nu ska jag väll snart krypa ner i min härliga säng trotts att ena kudden inte matchar täcket, jag kommer nog sova lika  bra ändå :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0