(fånigt skratt) whaaat did you expect?!


"I wanna wake up with Jackob" ;p
(men inte fan gjorde jag det)

Kvällen igår var väldigt rolig och mysig. Det blev bio med trevligt folk och filmen var ingen mindre än eclipse, hade egentligen inga förväntingar med tanke på att jag inte är så jätteinsatt i dom filmerna men den var ändå väldigt bra så gillar man Twilight så ska man för fan se den ;p Det var svinit varmt i biosalongen btw och ett tag funderade jag på om vi inte gåt in i någonform av bastu...

När filmen var slut så skiljdes vi åt men jag och Emma gick hem till henne. Kvällen var varm och fuktig och jag hade hoppats på att det skulle vara svalare, men det var skönt att känna att den förlorade sommaren äntligen har hittat hit. Emma fick skavsår och började gå barfota, efter ett tag gjorde jag det med... av sympati eller något sånt ;p Så där gick vi genom stan mitt i natten barfota och glada (så länge vi inte stötte på grus vill säga) Sen landade vi i sängen och hade flummigt snack väldigt länge, samtal som inte leder någonstan men som är jätteroliga! 

ps. pppppokeransikte! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0