Update!

Update: Det är klibbigt varmt, jag vill bada (fast det är tråkigt att göra det själv), Jag måste varit full när jag provade brun-utan-sol-krämen för det är inte helt jämt ut-smetat. Vad mer kan jag säga... jo har skrattat som en tok... Tänk er två killar i 13-15 årsåldern (var av den ena är min bror) typ två eu-pallar (en sån man kan lasta varor på) ett antal dunkar, en liten snöskyffel... Dom har byggt en flotte... som dom "åker" på, ser inte klokt ut men kul är det.

Känner att detta blir en fet söndag... Chips, dipp och popcorn + film. beach 2010, fan vad töntigt.. åh jag menar så kallt som vattnet är så behöver man lite fett ;p

Ha en fet söndag!

Kommentarer
Postat av: ida

haha fick upp världens bild i huvudet xD

2010-07-04 @ 21:16:32
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: Emma

ÅH vilken bra ursäkt till beach 2010! Klart man måste ha lite underhudsfett annars dör man ju av det kalla vattnet :'D

2010-07-07 @ 13:40:30
URL: http://oseb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0