14 juni (Dag 3)

Tjooo
Första jobb dagen! Najs, jobbet verkar helt okej ska vara sällskap åt äldre gubbar och gummor, ut och gå med dom hjälpa till med maten osv. Fösta timmen var fullproppad med massa info om massa saker som kan vara bra att veta. Blev klar mycket tidigare än planerat men bara bra för min del. Efter att jag slutat (efter att knappt ha börjat ;p) så drog jag in till stan för att fixa busskort. Det brukar aldrig vara lång kö där man köper busskost men just denna dag vet det det, ja någon dag ska det väll vara det synd att det var just den dagen jag skulle fixa busskort.

jajaa Nu måste jag snart ut å röra på asset orkar inte sitta inne ;p

Kommentarer
Postat av: ida

gillar hela sommarkategorgrejen :) hehe

2010-06-14 @ 17:43:12
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0