22 Juni (Dag 11)

Idag är en sån dag då inget riktigt vill fungera som det ska....

Jag spillde på mina byxor och även på min tröja lite senare.
Jag skulle kolla på en film men den ville inte fungera (vill påpeka att det är en vanlig film som ska fungera på min kära dvd... men icke)
Jag kan inte ladda upp bilder från mobilen till datan (problemet från igår håller alltså i sig)
Min platttång tycks ha rymt, för jag kan inte hitta den någonstans...

Det är inga stora problem men ändå en aning irriterande.

Nu vart det lite väl negativt kanske?
Det som har varit bra är att jag tog tummen ur och stack ut och sprang... Jag orkade mer än på länge, Dagens bästa tror jag! Det känns såå härligt när man väl kommit ut, varför ska det vara så svårt att ta sig ut och bara göra't?
Så kan man se ut ;p

Kommentarer
Postat av: ida

åh :( hoppas du hittar plattången och att filmen snart fungerar igen och så :) och awesome att du sprang :D tjihoo! hmm. ska nog också göra det nu. tjihoo! :D



kraMIS LAJSA

2010-06-22 @ 20:47:54
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0