Auringonkukkaöljyä!

Midsommarafton var riktigt mysig! Idas stuga var väldigt mysig och vi hittade på en del saker...

Badade och det var kallt!... Varför kan ni då undra det är ju juni! Men bor man i Jämtland så ska man inte förvänta sig så varmt vatten.

Snackade en massa och det mysigt även det!

Gick en promenad i skogen...

Åt tyska jordgubbar... Ja på en svensk midsommar, men smaken var det inge fel på... och man behöver inte prata med jordgubbar å det är lika bra för någon tyska kan jag inte ;p

Apropå språk så övade vi lite på finska, ida gav sig även på det danska språket med en liten egen brytning... hahah

Vi plockade traditionsenligt 7 sorters blommor, under extrem tystnad vill jag påpeka! Vi lyckades plocka dom och sen direkt till stugan för att lägga dom under kuddarna... Sen började vi prata igen. Men drömde inte om någon "drömprins" eller en "framtida man" men vad gör det... varför lägga blommor under kudden och hoppas på en dröm om honom. När han lika gärna kan komma med blommor och presentera sig face to face... men det kanske är för mycket begärt?

Juste blev en stammis på dasset.... Så det där med dass kan vi!
Bad-time = Kallt

Midsommar var as braa och mysigt! Tack <3


Kommentarer
Postat av: ida

HAHAH jag älskar typ dansak nu... hehe. det var såå mysigt lisa, det tycker jag verkligen. och huuuu vad kallt det var att bada, haha! xD men roligt ändå :) gillar bilden wohoo!



auringonkukkaöljyä! tjingatjingatjingatjingatjinga! <3<3

2010-06-26 @ 21:04:46
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0