Marsmänniskor!

Min platttång var borta, skrev jag typ igår?


Den är tillbaka nu....

Hittade den på datorn (på själva a vad det nu heter...)
Hur hamnade den där? Den låg lixom gömd. bor det små marsmänniskor i mitt rum som flyttar på saker? I sånna fall så kan dom plocka fram den lilla saken som jag stoppar minnes kortet i när jag ska ladda in bilder från mobilen. Den är saknad.
Så marsmänniskorna eller den varelse som gömmer mina saker, passa dig! (Nej jag ser inte skumma varelser och nej jag är inte sinnessjuk... Jag försöker bara förstå vart alla saker försvinner) ;p

Kommentarer
Postat av: Nelly

Haha, marsmänniskor.. :P eller så skulle vi inte ha prövat Anden i glaset ;)

2010-06-23 @ 16:27:42
URL: http://nelladensnalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0