Skelett & fett


Nu tänker jag sova.... (intressesmurfen har somnat)

anyway... så kollade jag nyss på supersize vs superskinny och jag känner lite panik när man ser bilder på grovt överviktiga personer, då tänker jag inte på sisådär 100 kg utan snarare uppåt 250 kg!! Hur kan det bli så illa? man borde ju lixom märka att man blir större. lätt för mig och säga som sitter och tittar. Men det är inte kul när det går åt andra hållet heller... När det är mer skelett än fett så är det inte snyggt det heller. 

Jag kan ju säga som så att som den svensk jag är och bor i det avlånga landet mellanmjölk så är lagom bäst, det låter lite tråkigt men det är sant... Inte för mycket fett (men lite kan ju vara bra... man vet ju aldrig när det kan bli istid och massa sånt) inte för mycket skelett, alltså synbart skelettet! skelettet är ju det det är men det är lite läskigt när det syns (och det skulle ju bli väldigt kallt och skulle det blåsa för mycket så skulle man kanske blåsa bort) höhö nej men ni fattat piken!

Och träna ska man göra för att man vill och känner att man mår bra, inte för att man känner sig tvingad till det då kommer det bara bli jobbigt. Så så är det!


update: Ska inte alls sova ;p Blir visst film med mami.... och popcorn
♥ mihihi


Kommentarer
Postat av: ida

!!!! :)

2010-06-30 @ 00:34:40
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0