Platsen där jag tivs...

Cykel! <3 (Framhjulet är runt... så alla kan känna sig lugna ;p)
The beautiful himmel....
Båååtaar!
Vatten....
Gräs, sten och så vatten... (som om ni inte ser det..höhö)
Is´t a bird? Is´t a plane?... Noo Det är LajsA's hand!!
Denna bild var good... Lite foto-känsla har man juh ;p
Älskade vatten <3 (När f*n får jag BADAA?!)
The looong väg hem!
Ja va fan är då detta?.... Ja jag vet då inte x)
Denna bildvisning avslutas nu med en bild på några glada kor (eller jag vet juh inte om dom är glada eller inte... men hade jag varit ko hade jag varit glad...varför vara ledsen lixom) xp
Cykelturer is the shit!

Peace & cykel!

Kommentarer
Postat av: ida

åååh vad söta kor! :D och blev också lite kär i den där vägen, vattnet, båtarna och allt det. :):):)

2010-06-15 @ 20:27:27
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: spiggy

det verkar vara så mysig hemma hos dig lisa :)

2010-06-15 @ 23:38:31
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0