21 Juni (Dag 10) Ofrivillig, regn och lite chill

Hellu....
Det blev visst en liten ofrivillig blogg-paus men här är jag, jag lever.... (Annars skulle jag inte skriva det här..höhö) Japp dagarna har rullat på och allt sånt, lite tråkigt för er om jag rabblar upp allt men kan säga som så att jag kan berätta om det allra viktigaste... Jag har träffat Ida In dah Krokom i fredags, det var chill ;p Vi Åkte sparkcykel i totalt regn med gummistövlar och hela kittet, drack mango-go-dricka, jag käkade nötcreme för första gången i mitt liv (skratta inte...) sen så kunde jag tydligen inte läsa en tidtabell rätt så jag missade bussen... MEN (som han i let's dance skulle ha sagt) det lädde till något bra, vi hyrde film fast jag hann inte se hela för jag skulle med bussen (den som jag hann med, man gör ju inte om samma misstag två gånger... inte så precis efter det första misstaget iallafall) Fast vi hade det hel bra ändå :D

Sen blev det mys hos pappa på lördagen, jag övningskörde lite och hjälpte pappa montera en grill samtidigt som jag kollade på bröllopet (Alla vet nog vilket jag pratar om.... inte många som pratat om något annat) 

Idag träffade jag Ida (igen) :p Vi hängde på stan, checkade in lite affärer, åt go mat och gick på bio!
Some bilder från lite olika moments...
Ja här ska det vara bilder av olika slag, men nu är det så att jag inte får in bilderna i datan för sladd fan inte fungerar... Så det blev inga bilder idag. tyvärr.

Fast jag kan bjuda på den här... bara för att, en vacker bild på en äng... Kan det bli mer fridfullt medans jag vill slå sönder min mobil en stund för att det inte fungerar att ladda upp dom bilder jag vill (nej det vill jag inte..men ändå)
Allt för mig!


ps. Fick en ett bra bra sms idag!! Det har med en resa att göra... åh jag är glad!



Kommentarer
Postat av: ida

YoooOO! :D:D:D heheh. myssiiggtttt hade vi det tycker jag :)

2010-06-21 @ 23:39:47
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0