Frissssaan!


GoooMorgon Goomorgon!!

Jag sitting in dah schoool and just chill... höhö näe men jag har varit och klippt mig hos en bra bra frissa, jag rekomenderar verkligen Attityd i Östersund!! :D Mucho bra frisersalong! Snart så har jag samhälle till tolv och efter det blir det lunch och sen ska jag fördriva tiden på skolan ända fram till fyra, jag kommer hinna med massor med saker... som att plugga (vissa saker skulle varit inlämnat för ett tag sen.. men det har ändå varit lungt) fast jag känner att det är bra att få det gjort så att jag kan gå vidare i mitt liv (lät djup...höhö) nerrå men att göra saker på en gång är smart för då behöver man inte tänka mer på det... fast det är svårt att göra så, men jag ska försöka bli bättre på det (har sakt så ett bra tag) men ju jävlar så ska det bli av... mycket snack och inte ett skit händer hehe... neeejdåå!

Allt går om man vill, om inte annat så kommer man en bra bit på väg! vilja är allt som behövs ;)
(Det får bli dagens lilla ordspråk!)


Allt för nu!

Kommentarer
Postat av: ida

känner att det inte är så bra att vi sitter båda två och läser bloggar när vi ska jobba. höhö. nu tittade du på mig. hahahahahaha hej då

2010-03-04 @ 13:14:29
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0