Oh my god... Det har hänt! :O


Tjeeenaa tjeenaa! ;)

Nu har jag lyckats med nått stort.... Fast inte om man gemför med han som typ uppfann glödlampan, då har jag inte lyckats med nått sorta alls... ajaj saken är den att jag lyckas bli medlem på youtube :p ja och nu sitter säkert många och bah "haha tycker hon det är svårt att bli medlem på youtube... kan hon inget alls eller" Då kan jag säga som så, nepp det kan jag inte... eller jo jag kan en massa men jag trodde att det skulle vara komplicerat att fixa youtube, men så var det faktiskt inte x) Så nu är jag medlen där, vilket betyder att jag kan ladda upp en masssssaa videoinlägg! Me like AAA lot! ;)

Så låt mig presentera min första video (som är hemma gjort)
innan så måste jag bara säga att... Det är jag och min käre vän Emma som gjort den och det är en liten sumering av våran helg i Ås (hos mig) Den är oseriös och flum... äh skit samma kolla på den! ;)


Kanske inte den mest välgjorda film... men detta är ju den första och med tiden brukar det bli bättre ;p

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0