litee upptagen dag...


Hellluu :P

Har inte hunnit bloggah idag ;) varit skola och dans så jag har haft fullt upp...
Dansen är rooolig men idag hade vi en vikarie och henne har vi haft förut, grejen är det att hon kör en mycket hårdare upp värmning...haha jag pallar inte den känns det som, men det är bra bra, träning ska kännas annars så kan jag lika gärna sitta hemma i soffan och något sånt blir inte av! Träna is the shit and I like it! mohahah

Just nu känner jag att jag har rätt bra ordning i mitt liv det mesta flyter på och känns bra! Känns bra när det är så... ibland undrar jag om det är typ planering som gör att det känns bra... lixom när jag vet om hur saker är och kommer vara i skolan och typ hemma så känns det bra men när jag inte har koll då känns det lite halft dåligt.. eller jag vet inte för ibland så tar jag det bara som det kommer också typ lever efter "Det fixar sig" ;) och det funkar faktiskt... aja men jag tror att planering och ordning inte skadar iallafall ;) Ibland undrar jag bara hur vissa dagar känns så jättebra och andra är väääldigt depp... men nu orkar jag inte gräva ner mig i det,
Fast en regning dag så ska jag nog fundera mer på det x)

Nu är jag massa med trött (japp jag vill säga så) xp SÄÄÄNGEN roppar på mig! men jag vill inte slita mig från datorn.. höhö i-landsproblem!


Bjuder på en liten egooo-bild, det ska ju synas att det är min blogg ;) Mahaha

I morgon är det PREMIÄR! för Orfeus går under jord kl. 17:30 på stortorget i Östersund! KOm och kolla!! (jag är en aning nervös över hur det ska gå...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0