Avklarat!


Heeeeej

Nu är jag hemma! Föreställningen gick bättre än förväntat trotts att vi tappade lite text å sånt men jag känner mig huffsat nöjd ändå :) Nu är jag så himmla trött att jag typ skulle kunna sova i en evighet (kanske inte riktigt...men nästan) Imorgon så har vi en till föreställning kl 18:20 och den kommer förmodligen bli mycket bättre för nu är vi vana ;) höhö. Imorgon så ska jag klippa mig! spännande spännande, men kommer inte göra något avancerat bara toppa och fixa lite, jag har inte klippt mig sen i Juni så det har hunnit växa en hel del... men nu tänker jag spara ut till låååångt hår ^^, känner att jag vill ha det i sommar... ska även ändra en annan sak på håret men det tänker jag inte säga, dom som vet, dom vet (höhö logiskt) och dom som inte vet får vara nyfikna ;)

Nä nu så ska jag snart klättra upp i sängen och sooovaa! hahha såg just att kl bara är 20:15 haha men är man trött så är man!


oooh my hair! ;)

Natti Natti baaay baeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0