Tänkte berätta....


Helloj Helloj

Mätt i magen! tacos är gott ^^,

Jag tänkte berätta en sak...

Det var vinter jag väntade på en buss, det kom ingen buss men sen ser jag en buss komma körande i motsatt riktning. Jag vinkar och försöker få bussen att stanna och det gör den, jag fick hoppa på men bussen är så full så att bagageluckorna inte gick att stänga och det var så mycket folk att jag knappt fick plats. Bussen började köra och jag visste inte vart jag skulle fast samtidigt så kände jag att det var något som inte stämde men det var försent att kliva av bussen, det kändes i hela kroppen "det fanns ingen återvändå"... bussen körde krokigt, krachade in i snödrivor. Tillslut stannade bussen och alla fick kliva ut, platsen som bussen kört oss till var en militärbas. Det stod ett hus som såg ut som en stor betonglåda, alla var tvunga att gå in. Allt efter som så såg jag att det bara var tjejer som hade åkt bussen och det var bara killar som jobbade på militärbasen. Under huset fanns det en massa gånga och korridorer och det var dörrar överallt. Jag hanmade i ett rum med typ 3 andra tjejer alla såg helt gråa ut... som om dom inte längre orkade bry sig om livet, jag undrade vad det var för ställe jag hamnat på en tjej vände sig mot mig och sa "du kommer att ångra dig" jag fattade inget alls men tänkte inte mer på det. Helt plötsligt så kommer två killar in båda är flintskalliga och har militärbyxor på sig dom skriker och säger att en av oss måste följa med dom.
Alla tjejer i rummet började gråta och jag fattade inget alls igen... killarna tar tag i en tjej och tar med henne ut ur rummet. Allt tjejerna låg och grät... jag tänkte öppna dörren för att se vart killarna gick, tjejerna skriker att jag inte får öppna dörren men jag gör det ändå... då ser jag att en av killarna kommer ut från en annan dörr medans den andra står i korridoren, killen som kommer ut ur dörren säger något som låter som typ "norskor tål inte mycket dom hahah" Jag blev livrädd, jag undrade vad killarna höll på med... sen går dom mot dörren som jag står vid jag stängde igen och sprang längre in i rummet... tjejerna upprepade "du kommer inte kunna rymma, du kommer inte kunna rymma" Jag blev ännu räddare, killarna kom in i rummet tog tag i mig och jag skrek och toh tog tag i mig, jag sparkade dom och ville bara bort från dom.. sen blev det svart för ögonen och jag vaknade upp i något form av rum med massor med vitt kakel på väggarna... jag såg suddigt men jag såg en silluett av en figur han säger "du kommer inte kunna rymma"...

Det var konstigt men det var som tur va bara en dröm xD

Det är helt sjukt var mycket konstiga saker jag kan drömma ibland, det ena är konstigare än det andra och jag slutas aldrig förvånas över allt som händer i drömmarna, jag undrar om det man drömmer betyder något eller om det bara är ett sätt för kroppen att bearbeta allt som hänt, det vore lite coolt om det betyde olika saker.. aja nån som ka tolka drömma kan ju höra av sig om du läser det här ;)

Byee Byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0