nattinlägg

Jag är trött men kan inte sova... okej nu talade jag väll inte sanning, jag kan säkert sova men jag vet inte om jag vill. Jag är trött fast ändå inte... dubbla budskap jag blir förvirrad! hehe
Nu gäspade jag också, jag är trött det går inte att komma ifrån men det är soft att sitta och nörda vid datorn så här klocken tolv på natten med tända ljus i mitt rum, bra musik på spotify (ääälskar det) och lite sällskap på msn... så jag har det bra bra ;) Imorogn så får jag ha soooovmorogn! Happy! det känns som om det var en evighet sen och det kanske det var... aja bara för att jag får sova hur länge jag vill så lär jag ju vakna av att småsyskonen bråkar, men då drar man täcket över huvudet och somnar om (ja det funkar faktiskt i dom flesta fallen) ;p från en sak till en helt annan, jag är väääldigt sugen på glass ^^, såg att B&J har kommit ut med en ny glass-smak måste testa och sen även en B&J på pinne! Någon dag ska jag köpa mig en B&J och så ska jag kolla en bra film.. men jag får invänta den dagen, vet inte när, vet inte hur... haha låter eh filosofiskt? jag ska iallafall köpa gass någon dag då det känns bra :)

Nu kanske jag ska klättra upp i sängen... ansträngade höhö

Klart slut, nu logggar jag  ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0