Något med söndagar...

Det är något med mig och söndagar, det är en dag som allt känns lite extra konstigt, jag vet inte vad det är men det är precis som om söndagar är deprimerande (trotts att jag vet om att jag är ledig imorgon) Det är weird men så känns det. Jag har kommit fram till en sak... att kärlek är som att vinna pengar... det händer bara andra och inte mig. Men det kanske är så det är, vissa får det ena och andra det andra här i livet. Hahah det känns en aning deprimerande och tänka så, men helt allvarligt så börjar jag tro att det är så. Antingen så har jag gett upp helt eller så har jag bara tänkt den tanken så mycket att... aa jag börjar bli "van" vid den. Fast det vet jag inte riktigt vilket av det det är... jag vet inget, det är förvirrande och jag borde sluta tänka på det. Hur slutar man tänka på något? Säger man sluta tänk på en grön elefant med rosaprickar, då tänker man ju på den antomatiskt. Kanske ska prova att typ meditera, det kanske fungerar? Eller finns det tabletter mot överdrivet många tankar? det finns ju tabletter mot deprition, kanske är sånna jag måste ta tillslut om jag inte får någon ordning på mina tankar. Aja ett problem i taget, jag vet ialla fall att Tradolan inte är någon bra tablett att ta... hade föreläsning om det på skolan i fredags apråpå tabletter. Blandar man Tradolan med alkohol så blir det inge kul... man dör typ i sömnen och det kanske inte är så mysigt. Något som är bättre än tabletter är iallafall Ben & Jerry, fina pojkar som ska få göra mig sällskap i kväll, livet blir lite bättre, lite mysigare... för en stund iallafall ♥

Kl är typ inte ens ett på dagen och jag sitter här och tänker... det här kan bli en intressant söndag (mer än vanligt) Men nu ska jag försöka lägga ner all tankekraft på att städa mitt rum och kanske plugga lite, jag kan ju lyckas foukusera på något annat än mina tankar för engångskull, hoppas går ju!


Utanför mitt fönster för typ 2 år sen.

Tro, hopp och kärlek. Det kan ta sig!!... Nej jag är inte bitter ;)

Hejdåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0