28 April.... I väntan på spanskan (låter som en tråkigt titel på en film)

Sitter i skolan och segar innan spanskan...
Blev väckt tidigt idag (ca. kvart i sex) det var bara att masa sig upp och dra på sig kläder och försöka öppna ögonen, kladda på lite smik, mosa in lite frukost och bosta tänderna. Fick åka med mamma och hennes man in till stan efter att småsyskonen blivit avlämnade på fritids och dagis (låter som om jag har vääldigt många små syskon, men riktigt så är det inte) Väl inne i stan blev jag avsläppt och började gå mot tandregleringen (Jippi) nej så kul är det inte, men jag gick dit och bara det är bra gjort! och själva bytningen av tandstälningsdelar gick bra så jag överlevde ännu en gång ;p Efter det mötte jag Sara och Christoffer, vi skulle köpa något bra att äta... för dagen till ära så hade vi nationellaprov i engelska (måste påpeka... SKRIFTLIGT) Jag trodde jag skulle misslyckas totalt (ååh bra inställning där) men köpte en dricka och tuggumin och kände mig nöjd över det. Provet gick bättre än vad jag trodde och jag känner mig förvånansvärt nöjd över det, vet inte om läraren har samma inställning men det återstår att ser men tillsvidare är jag glad :p

Om typ en halvtimme har jag spanska, efter det drar jag till gymmet! (sista veckan så måste passa på!!) Så det är med deppiga steg jag lämnar gymmet sen... för det kan vara sista gången om jag inte hinner träna en gång till innan fredag... För på fredag händer det annat! ;p

Ps. Vid frukosten...
mamma: "Det är fyyyraa månader kvar till min födelsedag idaag!
Jag: "jaha okej :)"
mamma: "jaaaa då blir det marängtårta!!(allstå om fyra månader)
Hennes man: "ja men det är knappast det man är sugen på så här tidigt på morognen" *låter lite bitter*


höhö... hur som helst Grattis mamma på Fyra-månader-innan-din-födelsedag-dagen! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0