Bilder fån igår! :D


Så här snygg var jag på teatern igår... Spelade en kille som hete Simon ;p

Jag som mig själv, fast med ett par gigantiska gula glasögon :p

Ida är cooolisch! :D var nere i badhusparken å hade födelsedags fika för henne! mysigt vare!

Hon fick massa apelsiner med söta ljus i (för att hon gillar apelsiineer) :p

Hon fick också massa tuggumikulor (den rosa fick jag ^^,)

Meraaa tuggumin!!

"Der äääär intee som det seer ut" hahah :D (för oroliga läsare så är det inte någon form av knark utan florsocker som jag så fint soppade i hopp) ;p

Några bilder fån gårdagen, det var en AWESOME DAG! :p

Kommentarer
Postat av: ida

AWESOME dag awesome att ni fikade med mig awesome dina glasögon var :D ^^ tuggummina var ju också rätt awesome goda ;)

2010-04-17 @ 19:09:03
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0