Dagen efter tisdag,

Nämen tjeenare!
Onsdag idag då...
Vädret: Typ regn... en stund såg det ut som snö, jag blev rädd men det var regn det kändes mycket bättre. helldre regn än snö faktiskt!
Humöret: Jodå helt okej, varken det ena eller det andra, känner mig ganska mitti mellan alla olika humör idag.
Kroppen: Den är seg, magen gör ont... men annars är det bra (ska inte sitta här och känna efter, det slutar med att jag typ tror att jag har cancer) men annars är det bra :p
Tankarna: Dom är många (som vanligt) men inte så trassliga som igår... så jag säger att det är bra.
Dagens bästa: Att jag ska till gymmet och sen hem till min kära mamma ^^,
Dagens sämsta: Där kvalar min magont in + att vädret är en aning tråkigt
Dagens ska: Plugga!
Dagens vill inte: Ha ont i magen (blev ett j*vla tjat om min mage)
Just nu (eller snart): gå till spanskan.

Allt för nu! Kramiz kramiz ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0