dålig?!

åh så sitter jag här vid datan... Plugga ska jag ju göra! Men jaaa vill inte!! mohahah! nerrå har inget som verkligen måste göras, men ändå saker ska ju göras så varför inte göra det nu? men jag är en trött tjej så jag vet inte hur det ska gå till... Få ta och be till någon plugg-gud och be om någon uppenbarelse eller något sånt ;p

Juste hade spanska idag... det gör mig liiite depprimerad, jag + språk =??? asså jag fattar inte eller jo men jag kommer inte ihåg så mycket, det vill lixom inte fastna i mitt huvud. Det är konstigt andra saker fastnar hur lätt som helst, oftast sånna saker som är helt onödiga att veta. Men spanska som faktiskt är rätt användbart, nä det går inte att få in i mitt huvud! Jag spelar inte dum eller korkad... det kommer naturligt ;p höhö

Men det finns faktiskt andra saker jag ÄR bra på! :p sååådetsåå!

Jag är inte dålig, det är bara inte min grej ;p
(med det menar jag att jag inte är dålig... vissa saker är bara inte min grej)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0