Det är dagen som går i plugg anda!

Vaknade (väcktes) kl. 7:00, gick upp, åt frukost, borstade tänderna...Satte mig ner och pluggade! Jag är ledig idag och då är det meningen att jag ska plugga hela dagen och det har jag lyckats med! en del i alla fall, pluggar men tare lungt samtidigt. Klockan är snart tolv och det känns bra, har hunnit med lite av varje och dagen är nite slut än så denna dagen kommer bli bra (ut plugg vinkel) ;p Japp så ser det ut idag... Sen kom jag på att jag bara går i skolan två dagar den här veckan, men jag klagar inte :p Det känns skööönt!

En av de saker jag håller på att plugga nu är typ grekiskmytologi och sånt trams höhö... det som förvirrar mig är alla konstiga namn... typ Ap-ollon (höhö guuud så kul) eller Areståtel...eh va? eller typ odynseeu och ja vad detnu är, konstigt är det i alla fall. Juste det står om typ islänska hitorier och lite sånt också, varför måste alla isläskar (Med risk för att låta dum, kan man ens säga så?) också ha så kontiga namn? typ Leifr, ingiolfr... vad är det med island och namn som lutar på fr... Det känns som om det är några bokstäver för mycket, aja det är hur som helst inte namnen jag ska fokusera på, men kunde inte låta bli ;p

Nu ska jag nöördaa data lite mer, sen åter till pluggandet!

Kommentarer
Postat av: ida

goooo lisa! :D :D :D

2010-04-26 @ 12:30:20
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0