Egen skola och en idé om att mata...

Heerregud! Jag måste sova! Det är nämligen så att jag är ledig i morgon, ja men då kan du ju sova hur länge som helst tänker ni nu, men nej det kan jag inte! För jag måste plugga massor, vill bli klar med allt! dagen är en så kallad Barinday, lärarna sysslar med annat så vi får vara lediga men under reglen plugga! Så det är det jag ska sysselsätta mig med i morgon, upp tidigt och leka skola själv. Men jag tror att jag skulle vara en ganska bra lärare... måste ju bevisa det för mig själv ;p Det kommer gå fin fint (Allt handlar om inställning!)

Återvänder alltså inte hit imorgon! (detta är en bild på en del av skolan) ville bara förtydliga det ;p

Just nu har jag ont i magen, vad det beror på vet jag inte... jag har ätit popcorn... men det kan det inte vara, det är så gott och får en att må bra så nej det går inte ;p höhö. aja spelar ingen roll det går över tillsut (det brukar det ju göra) :) Sängen väntar!

Förästen! Jag kom på något jag vill göra någon dag! MATA fåglar vid vattnet (någonstans där det simmar fåglar) gjorde det när jag var liten, minnen♥ så det vill jag göra! bröd, fåglar är allt man behöver. haha låter kanske töntigt men det är kul :p

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: ida

lajssaa jag matar fåglar varje söndag! :D typ en av dom bästa rutinerna jag någonsin haft! :D

2010-04-26 @ 00:10:35
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0