En massa babbel...

Asså shiiit vilken dag... just nu känner jag mig en aning speedad (attan! jag som ska sova typ snart) anyway så har dagen varit kuuul! :D Samhällen var dryg men helt okej, efter den så hade jag tre timmar teater och jag ångrar inte en sekund att jag valde teater, DET ÄR SÅ SJUKT KUUUL!! :p nu har jag skrikit ut det, men tycker alla borde veta det ;p Dans hade jag också idag med tanke på att det är Tooorsdag! Det var också himmla skoj! Nu sitter jag här och ska försöka varva ner.... men jag vill kolla bloggar och det brukar ta ett tag, aja tänkte prova en lite udda grej imorgon så jag behöver sooova nuu ;p

Känns som om jag skulle kunna babbla i evigheter, men NU får det vara nog!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: ida

aa dom är söta :)

2010-04-15 @ 21:38:39
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0