Ett brev...






Idag när jag kom hem så kollade jag i brevlådan... och där låg det ett brev, ett brev som vad TILL MIG! Jag slet upp det och bara skreeek "jjjjaaaa" Jag har fått sommarjobb! Helt underbart fantastiskt otroligt bra! :D Detta gjorde min dag ännu bättre, får lust att ställa mig och dansa, tror minnsan att jag ska göra det ;p

Jag är så glad över typ allt just nu så jag skiter i att det snöar, har man annat att tänka på så skiter man i vädret! för vad gör lite snö lixom? Den kommer ändå snart försvinna så det speeelar ingeen roll!

Hoppas alla som sökt sommar jobb får det, för pengarna behövs... tust me!

Kommentarer
Postat av: Amanda [Design Hjalp]

S; Den ska finnas där eftersom du har en sid meny :) men använder du dig av firefox? Om du gör det Tryck på ctrl + F på ditt tangent bord och skriv "side" så markeras alla ord som heter side på sidan så kanske du hittar det lättare :)

2010-04-16 @ 20:35:35
URL: http://designhjalp.blogg.se/
Postat av: ida

så kul att du också fick jobb :D och håller med om snön, den försvinner ju lika snabbt som den kommer fan, så orka klaga på den :p

2010-04-16 @ 21:05:17
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0