God dagens!

Underbara dag!
Jag vaknade cirka halv nio.. och det var tyst i huset... kan inte fatta det, att mina småsyskon gått till fritids och dagis utan att skrika och bråka (som de normalt gör) Hur gick det till lixom?! Behöver egentligen inte veta hur det gick till jag nöjer mig med att de var tysta :p Sen satte jag på Mtv på höööög volym i vardagsrummet, ingen hemma = JAG väljer volymen! Skuttade runt och fixade mig i ordning... Sen mooot bussen!

Dagens viktiga sak var gymmet! Träffade en coach som skulle hjälpa mig att gå igenom nya maskiner och övningar. Bra att ha det fixat, samma helatiden blir sååå tråkigt så det var dags för nytt! Trevlig var han också, den där coachen :p

Nu sitter jag här och tänkte plugga lite, har inget jag behöver stessa med men det känns bra att få det gjort så slipper jag stressa senare :thumbup:


in dah city!

Astalavista! see yah later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0