Gym.

Var på gymmet kl. 07:00 gymmade till kl typ kvart i 8, sen frukost på skolan (det är guld värt)! och nu sitter jag här! Jag känner mig lite lätt fundersam över vad jag gör på gymmet så tidigt... Alldelses trött sitter jag där och ska försöka lyfta den där vikten, men sen känns det bättre och när jag går där ifrån så känns det toppenbra :p Det sorliga är att nästa vecka gå mitt gymkort ut, alltså inge mer gym förens i höst (om jag lyckas sammla ihop så mycket pengar av sommarjobbet) Det lär visa sig, men jag har däremot tänkt börja springa, det ska bli intressant min kondition suger höhö just därför ska jag spriiiinggaa! ;p

Nu ska jag bege mig mot teatern! :D
have a najzzz Freeedaag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0