Hejdå...

Har varit inne i stan idag och tagit en ficka med Jossan innan hon skulle med bussen hem, det var mysigt att sitta å ficka å snacka (fast fikat var dyrt, men aja gott var det) Känns tråkigt att säga hejdå men kul har vi haft och vi kommer ses igen, men ett hejdå är alltid ett hejdå :(

Nu sitter jag på min vanlig plats... vid datan ;p haha tänker sitta här och nörda. Tänker fixa ny design (på något vis) sen kan jag alltid rensa lite bland alla mina bilder på datan... det finns ooootroligt många! Jag har en del att göra :p



Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller hur! Det finns fan andra saker att göra vid datorn än att spela konstiga spel, facebooka eller sitat på bdb! Föräldrar som klagar vet inte att man kanske måste avinstallera saker, rensa bilder eller annat ;)

2010-04-05 @ 17:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0