Huvudet mot kudden...Annars!

Måste snart sova men jag vill inte! Men ska man upp å plugga i morgon (vilket jag SKA) så måste jag sova, huvet mot kudden innan tolv annars blir det straff armhävningar, fast att vara trött å inte orka ett piss lär vara ett minst lika hårt straff ;p Så det är bara att klättra upp i sängen! Har en hel del att göra i morgon... Fast inget av det jag måste plugga är det brottom med, vill bara känna att jag ligger bra till, har lixom ingen lust att sitta om två veckor och behöva göra 1000 saker på samma kväll (vem vill det egentligen?)


såå skare se ut! (haha bilden är från i sommras tror jag...men att jag är trött,det är säkert)

Natti Natti på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0