igår?

Har inte kunnat blogga... men nu gör ja de ;p

Om gårdagen...
♦Att ha betygssnack med sin handledare (som jag också har som lärare i spanska) är inte allid så kul... Han tittade på mig med besviken blick... "du kan nog lista ut själv hur det går med spanskan" (höhö... språk är inte mig grej tydligen, men ska jag ge upp... NÄ skulle inte tro det!)
♦Att ha för mycket energi och inte kunna sitta still på svenskan är inte så bra när man ska sitta still och läsa.
♦Insåg att nationellaproven snart närmar sig... insåg också att jag inte är bra på att skriva på engelska, men läraren sa att det inte skulle bli något problem för mig... Det gav mig lite hopp i alla fall.
♦Dansen gick bra, det var kul! men insåg (ja ännu en gång) att det är bara nästa vecka kvar med ordinarie danslektioner... Sen dröjer det inte länge förens det är uppvisning å sen är dansen slut (vaaad skaa jag göra aaav all tiden jaag fåår öveer dåå?)
♦Kollade skräckis med Sara, Christoffer, Petter och Jonas... Ja jag blev rädd, men har faktiskt varit med om värre ;p
♦Skulle somna, somnade typ kvart i tolv... vakande lite senare av ett sms... Jag tordde jag sovit i typ tre timmar, men det visade sig att jag sovit i typ 20 min (så fel man kan ha)

Nu ska jag ha röst och rörelse lektion, har aldrig haft det förut så det blir preemiiäär! :p
Ha det bäääät!

Kommentarer
Postat av: Ällenore

Hehe spanskan ;)

Röst och rörelse var kuul :p

2010-04-21 @ 10:59:22
URL: http://elleyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0