Imorgon (idag)

När som helst är det sov-time för mig... precis vilken minut som helst (höhö en timme senare sitter jag säkert här ändå ;p) nejdå jag är allvarligt seriös (ja, jag kan vara det)

Imorgon ska jag bege mig in till stan (igen) ska till gymmet kl 12 för träff med en träningskille och genomgång av lite saker på gymmet, ska bli najs! Efter det vet jag inte vad jag ska göra... vill hitta på något men alla verkar ha fullt upp med sitt (trist ja visst!) Åker antagligen hem och pluggar... Juste jag måste skriva ett CV, hur man nu gör det? har aldrig gjort det... men har fått order från mamma att göra det, hon kom nämligen hem för några dagar sen och undrade om jag var intresserad av att jobba på hennes jobb som typ extraknäck (hennes chef hade frågat henne om jag var intresserad) Jo ja tackar ja... chefen behöver hjälp av min smarta hjärna ;p fråga är bara hur smart hjärna man måste ha för att sortera reklam och stämpla papper...höhö men ett CV ska jag allt skicka till dah boss, jobb är ju jobb vilket innebär pengar och pengar vill jag ha!

Nä nu ringer mat-och-sov-klockan (den har nyss slagit... GÅ OCH LÄGG DIG)

Så Natti Natti, dröm sött
dröm om någon du mött!

Kommentarer
Postat av: Emma

fan va rädd jag blev, jag trodde att vi hade fått i uppgift i något ämne att skriva ett cv :(

2010-04-07 @ 10:34:24
URL: http://gruller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0