Ninja i Krokom! Irriterad, Anden i glaset!

Kvällen i fredags var en utav dom bästa på länge! Åkte till krokom och träffade Ida, vi skulle kolla på typ en talangtävling som hete spotlight. Dom flesta av as duktiga, men fel person vann! Efter det så drog i runt i Krokom (the place to be lixom) höhö nä men vi gick om kring å ninjade lite ;p Hade massa kul!! Sen tog jag natt bussen hem till Ås (det kostade 45 spänn att åka natt buss!! insane! men jag fick åka för 40...snäll busschaffis!)

Tuggumikuuuulooor! innan vi gick in på spotlight

Ida är coool! :D

höhöh detta hade dom skrivit brevid....

denna vägg.

I går (Lördag) åkte jag från mamma vi tio, eller bussen skulle kommit då men den kom typ tjugo över... Sen fick jag vänta 20 min i Nälden för pappa "glömmt" bort mig. Sen kommer jag hem och tänkte kolla om min Ben&Jerry's fanns kvar i frysen... Men nej det var den inte (pappa åt upp den) Så jag denna dagen var inte så bra, kände mig bara irriterad på att allt bara gick emot mig (nämen oj vilka världsprobelm hon har!....)

På kvällen igår (lördag) så träffade jag Nelly! det behövdes big time! Vi bara va och gjorde inte så mycket, men helt plötsligt så fick vi för oss att testa anden i glaset. För att hitta info om dennna lek så googlade vi lite, jag gjorde en egen "spelplan" vi tände ljus, tog ett glas och sen satte vi oss ner och skulle testa. Men det lyckades inte alls, vi fick inte ens kontakt med ett litet spöke. Jag vet inte vad det berodde på med vi var ju inte så seriösa och glaset kom från MAX och katten Gustav var motivet på glaset så det kanske var därför? ;p det ända det resulterade i var att jag fick skrapa bort stearin från golvet, inte så kul. Efter det misslyckade försöket med att få någon connection med andevärlden så kollade vi på film, Fucking Åmål! Bästa filmen (typ) men det dumma var att jag somnade (trotts att filmen är såå bra) aja är man trött så är man, då somnar man oavsätt vad. Kvällen var kul iallafall! 

Det blev ett långt inlägg men hade så mycket att säga så så fick det bli!
Nu när jag kan blogga blir det fler inlägg! Mahahah :p

Kommentarer
Postat av: ida

hahahaaa jag blev verkligen grön xD men det var ju bara najs ju, då kanske man ser hur scary det var att stå under där tåget åkte sen? (typ....)



och fucking åmål är så jävla bra :D men undrar som facebook-gruppen hur fan rullstolstjejn liksom lyckades plinga på dörren? hmm... hehe.



bra att ni inte lyckades med anden i glaset det är skitläskigt :o (och dom säger att det är farlig typ ju). en gång var mina kompisar hemma hos en och gjorde det och så frågade dom massa frågor och sånt där, och sen helt plötsligt släcktes alla ljus ._. och alla satt i en ring långt ifrån ljusen. alla blev asrädd och sprang hem (bokstavligen haha, alla sprang hem till sig) och sen dess har dom inte varit hemma där nåt mer.. haha. AAAHhhh LÅNG kommentar, HEj då! :) men det var askalas förresten när du var här, det gör vi om tycker jag :) och föressten, VAART ÄR APELSIN-HJÄRT-BILDEN? :o O.o ._. !!!!?

2010-04-25 @ 19:06:11
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0