Ovanlig idrott och blött väder!

Onsdag innebär idrott på schemat och så här var det denna onsdag ;p

Vi skulle gå en promenad och hamnade här vid termosen (som den så konstigt kallas för... fast det ser ju faktiskt ut som en så det är väll inte så konstigt) Vi fick en ide om att gå upp i den...

det var väääldans högt :o det var nästan så jag fick höjdskräck.. men jag klarade mig utan problem!

Hej Östersund!

Sara var på plats! :D

Typ my place...någonstan lååångt borta (grått å tråkigt ser det ut att vara... å det är det) ;p neejdåå

En väldigt (o)seriös bild på mig och Sara i hissen... men ack så snögg ;p Vi var tvugna att prova hissen också.

Ser ut som om jag aldrig åkt hiss... Men det har jag allt gjort många gånger i mitt liv (låter en aning gammal ;p)

Det var den idrotten det... vill bara säga att det är typ flera 1000 trappsteg i den där termossaken och inte nog med det så har jag gått typ flera 100 till... Vad lär man sig av det, jo att trappor kan vara jobbiga helt enklet!

Kommentarer
Postat av: • Ällenoяä •

Awesome! :D

haha åå fan vad jag hatar trappor :P

2010-04-14 @ 21:05:42
URL: http://elleyeah.blogg.se/
Postat av: Sara

haha bra sensmoral där lisa! ;D

2010-04-14 @ 21:59:25
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0