Svammel och vissa killar....

Är hos min far (låter konstigt att säga så) aja men här är jag. Pappa bakade scones i morse, så när jag vakande fanns det nybakade scones :) Och så hittade jag vaniljTe... goooott! Började sakna skolan där ett tag för dricker alltid det där. 

Vad händer i dag då? Ja det undrar jag med, vaknade typ halv tolv å bah "jaha ja... där ser man" haha nä men typ, har gått upp tidigt typ alla lovdagar... men det var najs med lite sovmorgon. Kom hem 02:37 (typ) så det kändes nööödväändigt att sova! 

åh juste igår... kollade jag å Nelly lite på youtube och hon visade min denna:

Asså vad är det med mig å vissa killar.... jag döör, kan inte sätt fingret på vad det är men det är något som jag ser hos vissa killar... å jag blir helt fast och inte nog med det, han kan dess utom spela gitarr (sååå mysigt). (för några dagar sen var det Adam Tensta... haha finns inge logik i det här känns det dom)

ps. Killen gör ju vissa låtar grymt mycket bättre än vad dom är i orginal! :p

Have a bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0