Tisdag 27 April!

Gooomorgon!
Sitter och kollar lite på Nyhetsmorogn på Tv4, det i sig är inte så speciellt men det som är det är att de spelar bra musik! Brukar aldrig hända... Det brukar vara någon polsk cellospelare som...eh inte vet jag men ni fattar vinken, det brukar sällan vara bra musik om jag säger så ;p höhö
Nu ska jag fixa mig i ordning sen om typ 2 timmar ska jag dra min in mot stan, Ska träffa some friends och vi ska spela in en film till ett skolarbete. Det ska bli roooligt! Det lär vi hålla på med ett tag, sen drar jag mig mot Anna för daaaans!

åååh neej inge smink (katastrof!) höhö
outfit?
Byxer:
från typ gina?
Tröja (stor): Fått av en kompis!
Strumpor (syns inte): hur ska jag veta var de kommer ifrån! ;p

Kommentarer
Postat av: Anders

HAHA! Min tröja xD

2010-04-27 @ 15:59:25
URL: http://n-icha.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0