Tankar...

Sitter här vid datan som så många andra kvällar, det är väll inget speciellt med det. Tankarna är också här och det är dom alltid. Dom finns där vare sig jag vill det eller inte... oftast vill jag inte ha dom här, inte just dom tankarna iallafall. Men tankar är svåra att styra (no shit) så vad ska man göra... tankar kommer tankar går, några stannar medans andra försvinner för gått. Synd bara att det är fel tankar som stannar. Fast vad gör det egentligen jag orkar inte bry mig om dom, fast jag egentligen gör det... höhö förvirringen är total så det är som vanligt... Den här tiden på dygnet är riktiga tänkar stunder och musiklyssnar stunder... vad skulle jag göra utan riktigt bra låtar...antagligen börja skryklas ihop och bli typ som ett russin (det är inge fel på russin... det är gott. fast det är inget som en människa ska vara) hehe,

Kvällens låt får bli denna....


Nu känns det som om jag har russin i ögonen ;p (där ska dom inte vara!)
men jag är tröttis! så då ska jag väll sovis...snartis :p

Glad-Natti-Natti-Påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0